از گوشه کنار ورزش مازندران | از خبرهای داغ فوتبال مازندران تا دعوت مازندرانی ها به اردوهای ملی

از گوشه کنار ورزش مازندران | از خبرهای داغ فوتبال مازندران تا دعوت مازندرانی ها به اردوهای ملی

سرویس ورزشی|ورزش استان مازندران سرشار از استعداد است و هر روزه ورزشکاران و قهرمانان زیادی به سطح اول ورزش کشور معرفی می‌شوند و افتخارآفرینان زیادی پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در کشورهای مختلف به اهتزاز در می‌آورند. در چند روز گذشته در گوشه کنار ورزش مازندران اتفاقات زیادی مخصوصا در رشته فوتبال رخ داد که در این گزارش به این برنامه‌ها می‌پردازیم.

** برد شیرین نساجی / مس رفسنجان صفرـ نساجی مازندران یک

تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و نساجی مازندران در حالی در هفته بیست و دوم لیگ برتر روبروی هم قرار گرفتند که این دیدار در خانه مس برگزار شد و شاگردان محمد ربیعی نیمه اول را با شکست به پایان رساندند.

در دقیقه ۴۳ شاهین ثاقبی تیم مهمان را از مس پیش انداخت تا میزبان با شکست یک بر صفر به رختکن برود.در نیمه دوم تلاش مس برای جبران نتیجه بخش نبود تا در نهایت سه امتیاز شیرین این دیدار به حساب نساجی و ساکت الهامی واریز شود.

** برد پرگل شهروند ساری برای فرار از سقوط

چهارمین هفته از رقابت‌های پلی‌آف سقوط لیگ‌برتر فوتسال ایران از ساعت۲۲ در شهرهای ساری و بهبهان آغاز شد.
در سالن سید رسول حسینی ساری شهروند میزبان ایمان شیراز بود شاگردان نجاریان در این بازی خانگی علیرغم دریافت گل زودهنگام در اولین دقیقه بازی پاپس نگذاشتند و نیمه اول را با پیروزی دو بر یک به پایان بردند.


شهروند ساری که انگیزه مضاعفی برای صدرنشینی در جدول پلی‌آف سقوط داشت در ادامه باز هم گلزنی کرد و علیرغم یک ماراتن زیبا و دریافت گل باز هم موفق به زدن گل‌های بیشتر شد و در نهایت این بازی را با پیروزی پر گل ۶ بر ۲ پیروز شد.

** اجرای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی

هیإت ورزش‌های جانبازان و معلولان مازندران از اجرای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در این استان خبر داد.

در راستای اجرایی کردن مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، با همکاری شهرداری و نهادها و با تصویب شورای اسلامی شهرستان بابلسر در استان مازندران، سالن روباز والیبال نشسته در پارک ویژه جانبازان و معلولان این شهرستان احداث شد.
 

بابازاده تنها مازنی حاضر در اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان

از جمع مازندرانی‌های دعوت شده به اردوی تیم ملی والیبال نوجوانان فقط امیرمهدی بابازاده به دور سوم تمرینات هم دعوت شد.


بابازاده ساروی است و در تیم حاج حسن ساری بازی می‌کند.تیم ملی برای شرکت در رقابت‌های نوجوانان قهرمانی آسیا در چین آماده می‌شود.

صعود زندی بتن به مرحله دوم فوتسال لیگ یک

در هفته پایانی دور مقدماتی گروه چهارم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور تیم زندی بتن کلاردشت مهمان تیم فولاد سیرجان بود.

نماینده مازندران در یک بازی نفس‌گیر توانست با نتیجه یک بر یک میزبان خود را متوقف و جواز صعود به مرحله بعد بازی‌ها را کسب کند.

نیمه اول هرچند زندی بتن چند موقعیت گل داشت با تساوی بدون گل پایان یافت، اما در نیمه دوم سیرجانی‌ها موفق شدند دروازه کلاردشتی‌ها را باز کنند، اما در دقایق پایانی داور یک پنالتی به سود زندی بتن اعلام کرد تا سامان قزوینی آن را تبدیل به گل کند. این گل هرچند شاگردان پری آذر را برنده نکرد، ولی به مرحله بعد صعود داد تا این تک امتیاز شیرین‌تر از عسل باشد.

شاگردان احمد پری آذر در تیم زندی بتن کلاردشت با ۷ برد، یک مساوی، ۲ باخت و کسب ۲۰ امتیاز از ۱۰ بازی پس از تیم ۲۳ امتیازی تبارباطری دزفول در گروه چهارم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور به عنوان دوم دست یافتند.

اخبار مرتبط

اعزام ۴ کاروان دانش‌آموزی به راهیان نور

افشاگری پدر بازیکن فوت شده تیم شهدای بابلسر علیه باشگاه / مرگ فرزندم تقصیر باشگاه است

۲۰۰ هزار دوز واکسن در راه مازندران

0 نظر

ارسال نظر

capcha